Cissipower

~ Innan nu ~

Jag råkade just hitta min förra blogg.


 - Jag önskar det bästa åt
alla med hicka i Indien.
Och jag önskar att alla som får
defekta varor från Indien i
julklapp ska sluta klaga.


 - Vad fan ska man med 21 halsdukar till?
Eller 26 väskor?
Eller för att inte tala om 29 par skor?!


 - För när jag dör vill jag inte till himlen,
jag vill till Rio!


 - Kul att åka flak och skrika att man är bäst i en timma!
Kvällen va ännu bättre!
Världens bästa stämmning.
Jag vill ta studenten varje dag!


040120

 - Jag ska investera i en briljant framtid!
Jag ska bli lokförare!
Vad kan gå fel då?!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

halsdukar kan man aldrig få för mycket av, och inte brasilien heller och inte håkan heller, eller ja kanske av det nya albumet, men itne överlag...
see you on saturday babe...