Cissipower

Önskelista!

Jag gillar när hösten börjar närma sig vinter och det är dags att börja köpa julklappar i takt med att man får tända fler och fler myslampor här hemma för att det är så mörkt och ruggigt ute. När jag letar julklappar så hittar jag samtidigt en massa fina saker som jag själv skulle vilja ha så då är det tur att man faktiskt får lov att önska sig precis så mycket som man vill :-)
Siffervas från Design Letters.
Löpare från Svenskt Tenn.
 
Stämplar och dies från fantastiska Lawn Fawn!
 
Armband från Thomas Sabo strl S. (ändrat från M pga nya storlekar)
Grankuddar från Fine Little Day.
 
Turkos liten ostrontallrik.
Springform 20 cm.
Jag önskar mig öven en kokbok med läckra vardagsrecept och jogginghörsnäckor!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Syster M.
skriven :

Många fina saker! Vi får väl se vad tomten hittar på. :-)